Jak przedstawić Olaplex klientom?

Nasi klienci są bardzo dobrze zaznajomieni z mediami społecznościowymi. Bez wątpienia jednym z najlepszych dostępnych narzędzi marketingowych jest Instagram. Jeżeli sprawdzisz hasztag #olaplex, zobaczysz, że obecnie istnieje ponad 300 000 postów od stylistów z całego świata z rzeczywistymi wynikami. To lepsze niż jakiekolwiek inne narzędzie marketingowe, ponieważ nie jest stronnicze!

Tworzenie próbek porównawczych jest innym wspaniałym sposobem na pokazanie klientom różnicy. Możesz porównać działanie rozjaśniacza z Olaplex z działaniem rozjaśniacza bez Olaplex, pozwalając, aby klienci sami zobaczyli i odczuli rezultaty. Poza tym możesz im zaoferować zabieg dodatkowy. Wyniki będą mówić same za siebie! Wyjaśnij, że Olaplex można dodawać do farb, rozjaśniaczy i preparatów do trwałego prostowania włosów w celu zmniejszenia uszkodzeń w trakcie danego procesu. Olaplex jest w pełni kompatybilny z zabiegami trwałej oraz keratynowymi zabiegami wygładzającymi. Olaplex działa na wszystkie rodzaje włosów.

Najlepszym sposobem na przekonanie klientów do Olaplex jest także zastosowanie tego preparatu na sobie. To zmienia podejście do Olaplex, gdyż nie próbujesz jedynie sprzedać usługi, ale mówisz o czymś, czego faktycznie używasz i w co wierzysz.